Szanowni Państwo,
od poniedziałku 26 października uczniowie klas IV – VIII rozpoczynają pracę zdalną.
Przyszło nam żyć, pracować, uczyć się w czasach innych niż zwykle, jednak staramy się poszukiwać dobrych i skutecznych rozwiązań w obecnej sytuacji. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z tygodniowym planem lekcji. Wszystkie informacje będą przekazywane przez dziennik elektroniczny Librus Synergia.
Jednocześnie informujemy, że klasy I – III oraz świetlica nadal pracują stacjonarnie według dotychczasowego planu zajęć. Zajęcia nauki pływania dla uczniów klas III będą się odbywały zgodnie z harmonogramem.
Dziś nie mamy pewności, ile potrwa czas nauki w takiej formule, dlatego starajmy się utrzymywać rytm pracy, przestrzegajmy ustalonych reguł, informujmy się wzajemnie o trudnościach, troszczmy się o siebie, bo troska o drugiego człowieka, buduje relacje i pomaga nam wzajemnie się wspierać.

Z wyrazami szacunku
Alicja Sudoł
Wicedyrektor

Tematem przewodnim minionego tygodnia były warzywa i owoce. Dzieci rozpoznawały wygląd i kolor poszczególnych warzyw i owoców. Rozmawialiśmy m.in. o tym, gdzie poszczególne warzywa i owoce rosną oraz jakie potrawy można z nich przygotować.

 

 

 

Niespodzianka od Samorządu Uczniowskiego z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

 

 

 

 

Pierwsza i druga odsłona choreografii ze skrzydłami ISIS.

 

 

 

 

Grupa najmłodsza i ich żywioły... Interpretacja piosenki WAM "Żywioły".

 

 

 

 

Jadłospis dla przedszkola i szkoły od 26 do 30 października 2020 r.

 

 

 

 

Przejdź po kłodach utrzymując równowagę.

 

 

 

 

Koordynacja oko-ręka w grupie Ananasków.

 

 

 

 

Dzieci z grupy Ananasków poznały historię pieska Łapsona, któremu wydawało się, że wystarczy zmoczyć łapki, by je umyć.

 

 

 

Ananaski nie próżnują i swoje umiejętności podczas zajęć szlifują! :)

 

 

 

 

Cytrynki eksperymentują, czyli zabawy z kolorami. Sensoplastyka.

 

 

 

 

Miło nam poinformować, iż nasza szkoła rozpoczęła realizacje projektu "Z kulturą mi do twarzy". 14. 10. 2020 r. zostało zrealizowane jedno z pierwszych zadań modułowych -      "W magicznym świecie dźwięków". Uczniowie klasy III c i IV b poznali wiele instrumentów muzycznych, ich wygląd i brzmienie.